Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Χρόνια πολλά Νονάκα!





 Της Κλεοπάτρας Κάτση

Εκείνο το ξημέρωμα, της Δευτέρας 30 Δεκεμβρίου, τα σχολεία ήταν ακόμα κλειστά λόγω Χριστουγενιάτικων διακοπών.

Προετοιμασμένη από το βράδυ για την αγαπημένη μου στιγμή της εβδομάδας, αυτό σήμαινε, πως ένα νεο κείμενο της συγγραφέας νονάς μου, θα δημοσιευόταν από λεπτό σε λεπτό.

Τα μάτια μου ήταν στιλωμένα στην οθόνη του υπολογιστή, μέχρι την στιγμή που επιτέλους έκανε την εμφάνιση του, ένα κείμενο με τίτλο " Χρόνια Πολλά Γλυκιά Μου".

Χρόνια Πολλά; Μα γιατί; Ποιά γιορτή είναι σήμερα και επέλεξε τον τίτλο αυτό;
Η απορία μου λύθηκε, αφού άρχισα να το διαβάζω με ανυπομονησία.

Τα μάτια μου ξαφνικά βούρκωσαν, δεν έγραφε για μία οποιαδήποτε γιορτή, αλλά για την δική της ονομαστική εορτή, που είχε περάσει μόλις πριν λίγες ημέρες, αλλά δυστυχώς ήταν λίγοι αυτοί που το γνώριζαν και ελάχιστοι εκείνοι που το θυμήθηκαν.

Προσπαθούσα να δικαιολογήσω τον εαυτό μου, θεωρώντας πως είναι λογικό να μην το γνωρίζω, διότι από τότε που την θυμάμαι, όλοι την αποκαλούν με το υποκοριστικό του ονόματος της.
Μέσα λοιπόν από το κείμενο της, εκτός από τις ευχαριστίες στη φίλη της, που ανήκε στην κατηγορία, αυτών που την θυμήθηκαν και της έκανε το πιο γλυκό δώρο, εκφράζει και το παράπονο της, για το όνομα της που δεν ακούστηκε ποτέ ολόκληρο,δηλαδή Αναστασία.

 Εκείνη την ημέρα έδωσα τον λόγο μου στον εαυτό μου, ότι θα επανορθώσω!

Από τότε περιμένω την σημερινή μέρα, την ημέρα που εγώ θα της πω πρώτη χρόνια πολλά και θα της δώσω τις πιο γλυκές ευχές, αφού έχει γεννηθεί στο ζώδιο του Ταύρου και σήμερα είναι η επέτειος των γενεθλίων της.

Αρχίζω με την ευχή μου για τα γενέθλια της.

<< Χρόνια Πολλά Νονά, θα ήθελα εξ αρχής να σε ευχαριστήσω, για την εμπιστοσίνη που μου έδειξες, να σου θυμίσω πως δεν σε ξεχνώ και να σου πω ότι είσαι η καλύτερη νονά νεράιδα που υπάρχει. Εύχομαι κάθε ευχή σου να πραγματοποιηθεί και η λύση για όλα τα προβλήματα θα βρεθεί. Πάντα να είσαι δυνατή και να κοιτάς μπροστά και την ευτυχία θα δεις εκεί να σου χαμογελά! Όλοι οι άνθρωποι που σ’αγαπάμε θα είμαστε κοντά σου και θα σε ακολουθούμε πάντα σε κάθε βήμα της καρδιάς σου. Χρόνια πολλά νονά μου για άλλη μια φορά και ότι επιθυμείς να σου δωθεί απλόχερα, να τα εκατοστήσεις>>.

Πόσα πια να γράψω, σε μία λευκή σελίδα, για τον άνθρωπο αυτό, ανήκω στις λίγες και τυχερές κοπέλες, που έχουν μία υπέροχη νονά.

Μία νονά που με μαλώνει, όταν κάνω λάθη, με κάνει χαρούμενη, όταν μου λέει ότι είναι περήφανη που είναι η νονά μου και με κάνει να ξεχνάω κάθε άσχημη σκέψη, όταν μου φωνάζει από το μπαλκόνι και μου λέει να προσέχω, ενώ πήγαινω στο στενό απέναντι, αν και πάντα το θεωρούσα υπερβολή. Κι όμως, θέλω κάθε φορά που φεύγω από δίπλα της, να βγαίνει στην βεράντα και να με κοιτάζει που απομακρίνομαι, μέχρι να με χάσει από τα μάτια της και να μου φωνάζει όσο και να μεγαλώνω.

Γιατί, η νονά μου:

Η Νονά μου είναι όμορφη. Η Νονά μου είναι έξυπνη. Η Νονά μου είναι μελαχρινή. Η Νονά μου έχει μια μεγάλη αγκαλιά για όλους κι ας μη την έχετε νονά.

Η Νονά μου μου φέρνει δωράκια. Η Νονά μου φοράει με αγάπη το ίδιο παλτό, χρόνια τώρα. Η Νονά μου είναι ευαίσθητη. Η Νονά μου θέλει να προσφέρει συνέχεια. Η Νονά μου...η Νονά μου....

ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΟΝΑΚΑ!