Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Χρόνια Πολλά Νονά Μου

Η αγαπημένη μου ημέρα του Μαΐου, ξημέρωσε υπέροχα όπως κάθε χρόνο. Σήμερα είναι τα γενέθλια της νονάς μου.

Κανένας δεν κατάλαβε ποτέ την χαρά μου για τα γενέθλια αυτά, ούτε κι η ίδια η νονά. Θέλω να δώσω μία απάντηση στην ερώτηση των δικών μου ανθρώπων και να τους πω, τον λόγο που είναι τόσο ιδιαίτερη αυτή η μέρα για εμένα, τον λόγο που ποτέ δεν κοιμάμαι πριν το ρολόι δείξει δώδεκα.

Η νονά, στη ζωή ενός παιδιού, παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους. Είναι μία δεύτερη μητέρα. Δίχως φωνές, με πολλές συμβουλές, συνήθως είναι σοφή στα μάτια των παιδιών και ο πιο λατρεμένος κουβαλητής των δώρων, είτε αυτά τα δώρα είναι παιχνίδια, είτε μια βόλτα στο πάρκο.

Στην δική μου τη ζωή λοιπόν, το δώρο μου, είναι εκείνη.




Είχα την τύχη να διαλέξω την νονά μου, όσο αντικανονικό και ν' ακούγεται. Και φυσικά, πιστεύω πως είμαι η πιο τυχερή βαφτιστήρα. Διότι η νονά μου, είναι η καλύτερη νονά του κόσμου κι εγώ θα της το θυμίζω πάντα.

Θέλω να ξέρει, πως όσο κι αν αποκαλεί τον εαυτό της light νονά, καμία δεν μπορεί να την φτάσει, στα δικά μου μάτια.

Θέλω να ξέρει πως την θαυμάζω και θεωρώ πως είναι μοναδική.

Θέλω να ξέρει πως είναι το καταλληλότερο πρότυπο για μένα, όσο κι αν θέλει να φτάσω ψηλότερα.

Θέλω να ξέρει πως τα γενέθλια της, είναι σημαντικά επειδή κι εκείνη είναι απ' τους σημαντικότερους ανθρώπους της ζωής μου κι θέλω να της το λέω.

Θέλω να ξέρει πως, δεν την ξεχνώ ποτέ.

Θέλω να ξέρει πως προσεύχομαι πάντα για εκείνη.

Θέλω να ξέρει πως θα είμαι δίπλα της και στα άσχημα και στα δύσκολα που θα της φέρει αντιμέτωπα, η ζωή.

Θέλω να ξέρει πως την λατρεύω, με όλη μου την καρδιά.

Γι' αυτό, κάθε χρόνο τέτοια μέρα, θέλω τις ευχές μου να τις λέω πρώτη, είτε μπορεί να τις ακούσει, είτε απλά τις λέω και περιμένω να τις πω το πρωί και στην ίδια.

Και τέλος θέλω να της δώσω της ευχές μου, ακόμα μία χρονιά. Με περισσότερη αγάπη κάθε φορά.

" Θ' αρχίσω μ' ένα ευχαριστώ, για όλα όσα κάνεις για μένα, τόσα χρόνια. Ένα ευχαριστώ που είσαι η καλύτερη νονά του κόσμου. Ένα ευχαριστώ που όσο ξαφνικά κι αν μπήκα στη ζωή σου, δεν μου έλειψε ποτέ τίποτα.

Σου εύχομαι να πραγματοποιηθεί κάθε ευχή σου. Να φτάσεις στην κορυφή κι ακόμα πιο ψηλά. Να χαμογελάς κάθε μέρα, γιατί το γέλιο σου, δίνει δύναμη σε μένα και σε όλους όσους σ' αγαπάμε.

Σου εύχομαι να συναντήσεις μόνο επιτυχίες στη ζωή σου και να βλέπεις μόνο την θετική πλευρά των πραγμάτων, όσο αυτό είναι εφικτό.

Χρόνια πολλά νονά μου. Σ' αγαπάω πολύ!"