Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

Πάμε μια βόλτα

Έλα να πάμε μια βόλτα.

Να περπατήσουμε στην παραλία, να μου μιλήσεις καθώς θα φυσά ο αέρας τα πρόσωπά μας για ό,τι τύχει. Θέλω να μου πεις για τα όνειρα σου, για την κάθε κρυφή σκέψη που βασανίζει το μυαλό σου από παιδί.

Να σου μιλώ καθώς θα περπατάμε για όσα τραγούδια αγάπησα και για τα ποιήματα που άγγιξαν την ψυχή μου. Να σε κοιτώ κλεφτά σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής και να γελώ όταν ανταμώνουν τα βλέμματά μας.



Έλα να πάμε μια βόλτα.

Ας αφήσουμε τα φώτα της πόλης να στολίσουν τις δυο καρδιές μας, έλα να παίξουμε κι εμείς με τα παιδιά και να ξεχάσουμε για λίγο όσα προβλήματα μας απασχολούν. Κάνε αυτά τα Χριστούγεννα να μοιάζουν με καλοκαίρι.

Ζήτα μου επιτέλους να βγάλω τα γάντια από τα χέρια μου κι άγγιξε τα με τα δικά σου για να ζεσταθούν. Αγκάλιασε με και ας ξεκινήσουμε τον χορό. Δεν θέλω να ξέρω τα βήματα, θ' ακολουθώ τα δικά σου, δεν θέλεις να ξέρεις τον ρυθμό, θα στον ψιθυρίσω εγώ.

'Ελα να πάμε μια βόλτα.

Και σαν σουρουπώσει έλα να καθίσουμε, μα μη μου μιλάς. Γέλα μου μονάχα.
Κι άσε το κάθε άστρο τ' ουρανού να λάμψει μέσα στη σιωπή μας.
Και καθώς ένα από αυτά θα πέφτει, ας κάνουμε μια ευχή.


Να κρατήσει για πάντα αυτή η βόλτα.