Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Γέλα μου

Κοίτα με, δεν σου ζητώ τίποτα άλλο.

Μονάχα να μ' αφήσεις για λίγο να χαθώ στο γέλιο σου. Στο χαμόγελο, που πια νιώθω δικό μου.

Να φωτιστούν τα μάτια παρέα με τα χείλη σου και να με ζαλίσει ο συνδυασμός αυτός. Να με παρασύρει σ' έναν άλλο κόσμο, σε μιαν άλλη αλήθεια, σ' αυτή που χρόνια τώρα αναζητώ και την ανακάλυψα στο πρώτο χαμόγελο που μου χάρισες.






Εκεί θέλω να ξεχαστώ, εκεί να ταξιδέψω, σε αυτή τη χίμαιρα που υπόσχεται κάθε σου βλέμμα.  Να δω όλη την τρυφερότητα που κρύβουν τα λόγια σου, σ' ένα χαμόγελο σου.

Να ζήσω θέλω για σένα, να καώ σ' αυτό το δαχτυλίδι φωτιάς, που έχει τυλιχτεί γύρω από την καρδιά μου και η φλόγα του με το γέλιο σου, φουντώνει όλο και περισσότερο.

Αγάπα με, το έχω ανάγκη να μ' αγαπάς.
Έχω ανάγκη να υπάρχω μόνο για σένα.


Χαμογέλα μου, το χρειάζομαι...Σε χρειάζομαι.