Αρχειοθήκη ιστολογίου

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Έμεινα εδώ


- Εδώ θα μείνω. Πάντα εδώ εμένα κι ας μη το μάθαινες. Κάθε βράδυ κοιμόμουν με τη σκέψη σου και το πρωί πάλι μ' εκείνη συντροφιά ξυπνούσα.



- Κι εγώ σε σκεφτόμουν, θύμωνα που με ξέχασες μα έπειτα δεν άντεχα. Θυμώμουν τα τραγούδια που μου ψιθύριζες ως το ξημέρωμα που θα κοιμόμουν. Το σιχάθηκα αυτό τ' ακουστικό που σε κρατούσε μακρυά! Κι ύστερα έκανα όνειρα, φανταζόμουν πως γέμιζες την άδεια πλευρά του κρεβατιού μου κι εγώ χανώμουν στα χέρια σου.

Αναπολούσα το χαμόγελό σου το οποίο πάσχιζα να μη ξεχάσω. Όχι, δεν έπρεπε να το ξεχάσω, δεν μπόρεσα να το ξεχάσω... Δεν ήθελα να το ξεχάσω. Όλα γίνονταν γαλάζια μ' ένα σου γέλιο, σαν το χρώμα εκείνης της θάλασσας, θυμάσαι;

Πόσο ευτυχισμένος ήσουν τότε, λες και κρατούσες ολόκληρο τον κόσμο στα δυο σου χέρια.

Σε λάτρεψα, μ' όλη τη δύναμη της ψυχής μου, από τη πρώτη φορά που σε αντίκρισα. Σε κοιτούσα στα μάτια τόσο επίμονα, θαρρείς και ήθελα να φωτογραφίσω το βλέμμα σου στη μνήμη μου, θαρρείς και ήξερα...

Τα φοβήθηκα τα καλοκαίρια μετά από εκείνο. Τελείωναν τόσο γρήγορα, δεν προλάβαινα να τα απολαύσω. Σάμπως κι εμείς, ένα καλοκαίρι δεν είμαστε;

- Δεν γίνεται εμείς οι δύο να είμαστε καλοκαίρι. Εκείνο κρατά ίσα με μια ανάσα κι εμείς χαρίσαμε κάθε μας πνοή ο ένας στον άλλον.

- Κράτα με και μη μ' αφήσεις ξανά. Όσο δύσκολο κι αν είναι πάντα να με κρατάς. Και σου υπόσχομαι πως θα είμαι εδώ. Θα γυρεύω τον εαυτό μου στα μάτια σου κι η αγάπη σου θ' ανασταίνει κάθε ξεψυχισμένη μου ελπίδα.

Μείνε, μείνε γι' απόψε, μείνε κι απόψε, μείνε για πάντα και συγχώρα με που πριν σου μίλησα σκληρά. Δεν τον αντέχω αυτόν τον κόσμο μακρυά σου, με κουράζει, με πονά. 

Θα το παλέψω όμως και μέσα από τις φουρτούνες θα βγω πάλι στη δική μας θάλασσα, στο λιμανάκι μου, σ' εσένα.

- Εδώ έμεινα κι εγώ, στη δική μας θάλασσα. Κλείσε τα μάτια σου κοριτσάκι μου, δικό μου κοριτσάκι, και μη φοβάσαι. Αύριο ο κόσμος θα ξημερώσει πιο κοντά στ' όνειρο, πιο κοντά σ' εμάς.

- Θα μείνεις;

- Στο είπα, μέχρι την τελευταία μας πνοή.

(Συνέχεια: http://suffrazetteinthecity.blogspot.com/2018/05/blog-post.html?m=1 )